173.53%
wzrost ruchu organicznego w porównaniu r/r
  • Klient

    Branża motoryzacyjna 2

  • Typ działań

    Działania SEO

  • Rynek

    Polska

  • Wyzwanie

    Klient w branży motoryzacyjnej chciał zwiększyć swoją widoczność w Google, ruch organiczny i ilość kliknięć w wynikach wyszukiwania, a także osiągnąć pozycję lidera w zakresie pozycjonowania lokalnego na interesujące go hasła związane z jego działalnością. 

  • Rozwiązanie

    By osiągnąć cele klienta, opracowaliśmy kompleksową strategię SEO. Przede wszystkim skupiliśmy się na zoptymalizowaniu witryny pod kątem fraz kluczowych, które były najbardziej istotne dla klienta. Zwiększyliśmy ilość treści na stronie i dostosowaliśmy ją do potrzeb użytkowników oraz robotów Google (między innymi dodając dane strukturalne oraz planując sieć linkowania wewnętrznego), a także zoptymalizowaliśmy tytuły stron.

    Następnie opracowaliśmy dedykowane zakładki na stronie dla różnych miast, w których klient prowadził swoją działalność i przeprowadziliśmy kampanię pozycjonowania lokalnego polegającej w głównej mierze na pozyskiwaniu odnośników z lokalnych portali odpowiadających danym miastom. Dzięki temu klient osiągnął wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania dla fraz związanych z każdym z miast, w których działał.

    Dodatkowo, wprowadziliśmy strategię link building, aby zwiększyć autorytet witryny w Google. Stworzyliśmy wartościowe treści, takie jak poradniki, opinie i artykuły branżowe, które były udostępniane przez influencerów i media branżowe, a także zamieszczane na portalach społecznościowych i forach dyskusyjnych.

     

  • Wyniki

    Dzięki zastosowanej strategii, klient zwiększył swoją widoczność w Google, co przekładało się na wzrost kliknięć w Google Search Console z 2519 do 7186 rok do roku. Ruch organiczny wzrósł o 173,53%, a średnia pozycja fraz wzrosła ze 46,4 na 6,9. 

    Stworzenie dedykowanych zakładek pod miasta, gdzie stosowaliśmy pozycjonowanie lokalne, umożliwiło klientowi osiągnięcie kilkuset kliknięć w miesiącu, co znacznie przyczyniło się do wzrostu ruchu organicznego na stronie.

    Podsumowanie:

    Całościowa strategia SEO, składająca się z optymalizacji treści, kampanii pozycjonowania lokalnego i link buildingu, pozwoliła naszemu klientowi na zwiększenie swojej widoczności w Google i osiągnięcie znaczącego wzrostu ruchu organicznego.

Opinia Klienta
  • Dzięki automatyzacji powtarzalnych procesów możemy oszczędzić czas i koszty klientów, a jednocześnie zapewnić wysoką jakość obsługi. Nasz brand jest zoptymalizowany pod kątem działań SEO, co pozwala na szybkie i efektywne przeprowadzenie audytów stron internetowych oraz wdrożenie optymalizacji.

Dane Początek współpracy Obecnie
Kliknięcia GSC – ogólnie 2519 7816
Kliknięcia GSC – Katowice 75
Kliknięcia GSC – Warszawa 114
Kliknięcia GSC – Kraków 121
Kliknięcia GSC – Wrocław 64
Ruch organiczny 3430 9407
Średnia pozycja monitorowanych fraz 46,4 6,9

Wybrane kanały działań.

icon-1
Google Ads: reklamy tekstowe w wyszukiwarkach, remarketing (RLSA – remarketing lists for search ads).
icon-2
Facebook Ads: promocja postów, promocja witryny (Page post links – obrazy, karuzele, wideo), remarketing.
icon-3
Display&Video 360 (programmatic): reklamy bannerowe, wideo, audio.
icon-4
Pozycjonowanie witryny (SEO – search engine optimization).
icon-5
Social Media: Facebook – prowadzenie profilu w Social Media.
icon-6
Inne: marketing szeptany (WoMM – word of mouth marketing), Content marketing.
Image no. 1

Podobne projekty.

207.11%
wzrost wyświetleń reklam
109.56%
realizacji targetu

Oczekuj więcej
od agencji.

Porozmawiajmy
o Twoich celach biznesowych.

      This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

      Zobacz, dlaczego warto

      • Dzięki automatyzacji powtarzalnych procesów możemy oszczędzić czas i koszty klientów, a jednocześnie zapewnić wysoką jakość obsługi. Nasz brand jest zoptymalizowany pod kątem działań SEO, co pozwala na szybkie i efektywne przeprowadzenie audytów stron internetowych oraz wdrożenie optymalizacji.