430
godzin spędzonych na stronie z działań reklamowych
  • Klient

    Valeo

  • Typ działań

    Kampania wizerunkowa

  • Rynek

    Polska

  • O kliencie.

    Valeo Service Polska (należąca do Valeo Group) jest liderem sektora wycieraczek samochodowych.

  • Cele marketingowe.

    • Zwiększenie rozpoznawalności marki Valeo.
    • Zwiększenie liczby jakościowych wizyt na stronie internetowej.
    • Wzrost zainteresowa ofertą produktową.
  • Nasze podejście.

    W 2018 roku Klient podjął decyzję o zwiększeniu obecności swoich produktów w internecie i dotarcia tym kanałem do potencjalnych klientów. W wyniku warsztatów, które przeprowadziliśmy z Valeo, ustaliliśmy m.in. że wycieraczki to produkt sezonowy, którego największa sprzedaż przypada na marzec, wrzesień i październik. Wspólnie określiliśmy też grupę docelową. Następnie stworzyliśmy media plan, który był dopasowany do naszych założeń. Współpracę zaczęliśmy od kampanii w Google Ads (sieć wyszukiwania i sieć reklamowa). Przyniosły one bardzo dobre efekty i z początkiem 2019 roku klient rozszerzył współpracę o kolejne kanały. Obecnie realizujemy dla Valeo Service Polska kampanie PPC (reklamy tekstowe, programmatic oraz Facebook Ads), działania SEO oraz prowadzimy fanpage Valeo Service na Facebooku.

Opinia Klienta
  • Dzięki automatyzacji powtarzalnych procesów możemy oszczędzić czas i koszty klientów, a jednocześnie zapewnić wysoką jakość obsługi. Nasz brand jest zoptymalizowany pod kątem działań SEO, co pozwala na szybkie i efektywne przeprowadzenie audytów stron internetowych oraz wdrożenie optymalizacji.

Wybrane kanały działań.

icon-1
Google Ads: reklamy tekstowe w wyszukiwarkach, remarketing (RLSA – remarketing lists for search ads).
icon-2
Facebook Ads: promocja postów, promocja witryny (Page post links – obrazy, karuzele, wideo), remarketing.
icon-3
Display&Video 360 (programmatic): reklamy bannerowe, wideo, audio.
icon-4
Pozycjonowanie witryny (SEO – search engine optimization).
icon-5
Social Media: Facebook – prowadzenie profilu w Social Media.
icon-6
Inne: marketing szeptany (WoMM – word of mouth marketing), Content marketing.

KPI Wyniki
Wyświetlenia 31 148 732
Czas spędzony na stronie z działań reklamowych 430 godzin
Image no. 1

Podobne projekty.

207.11%
wzrost wyświetleń reklam
109.56%
realizacji targetu

Oczekuj więcej
od agencji.

Porozmawiajmy
o Twoich celach biznesowych.

      This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

      Zobacz, dlaczego warto

      • Dzięki automatyzacji powtarzalnych procesów możemy oszczędzić czas i koszty klientów, a jednocześnie zapewnić wysoką jakość obsługi. Nasz brand jest zoptymalizowany pod kątem działań SEO, co pozwala na szybkie i efektywne przeprowadzenie audytów stron internetowych oraz wdrożenie optymalizacji.