207.11%
wzrost wyświetleń reklam
  • Klient

    Romet

  • Typ działań

    Kampania reklamowo-sprzedażowa (internet + radio)

  • Rynek

    Polska

  • O kliencie.

    Romet to legendarna polska firma i jeden z największych producentów rowerów w Europie. Od dekad dostarcza nowoczesne rozwiązania dla miłośników jednośladów.

  • Cele marketingowe.

    • komunikacja i zbudowanie świadomości nowej serii rowerów typu MTB, Trekking i Cross marki Romet,
    • wsparcie sprzedaży w punktach dealerskich.
  • Nasze podejście.

    Współpracę z klientem rozpoczęliśmy od określenia grup docelowych. Na podstawie przeprowadzonej analizy rynku wyłoniliśmy dwie: osoby obecnie poszukujące roweru oraz osoby zainteresowane rekreacją i aktywnym trybem życia. Następnie przeanalizowaliśmy najczęściej wyszukiwane hasła w kontekście tego typu produktów w wyszukiwarce Google. Jedną z nich była fraza „nowy rower”. W ten sposób stworzyliśmy ideę strategiczno-kreatywną, dedykowaną nowej serii rowerów i media plan, pozwalający na dotarcie z komunikatem do konsumentów.

    Naszym pomysłem na zaprezentowanie nowej serii rowerów marki Romet było użycie prostego, ale chwytliwego hasła „Nowy Romet”. W ten sposób podkreśliliśmy, że są to nowe produkty i odróżniliśmy je od poprzedniej kolekcji. W haśle kampanii zastosowaliśmy grę słowną, która jednocześnie bardzo dobrze pozycjonowała nasze działania w internecie – „Nowy Rower? Nowy Romet”.

    Aby dotrzeć do osób poszukujących rowerów stworzyliśmy reklamy tekstowe dedykowane wyszukiwarkom oraz reklamy display, które umieściliśmy w porównywarkach cenowych i serwisach aukcyjnych. Z kolei w przypadku osób aktywnych, ale nie poszukujących roweru w danym momencie, musieliśmy taką potrzebę wzbudzić. Dlatego też postawiliśmy na szeroka komunikację w mediach społecznościowych. Na Facebooku stworzyliśmy dedykowaną grupę docelową spełniająca nasze kryteria, do której następnie kierowaliśmy posty sponsorowane i reklamy, zawierające przekierowania na dedykowaną stronę internetową lub zachęcające do udziału w konkursie paragonowym. Zastosowaliśmy również zakup reklam w modelu programatycznym w placementach premium. W ten sposób nasze treści pojawiały się kontekstowo przy artykułach dotyczących aktywnego stylu życia w największych serwisach internetowych w Polsce.

    Spełniliśmy wszystkie postawione cele, znacznie przewyższając KPI, a kampania została nagrodzona złotą statuetką Stevie® Award w ramach The International Business Awards® 2019 w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Leisure Products & Services”.

Opinia Klienta

Wybrane kanały działań.

icon-1
Google Ads: reklamy tekstowe w wyszukiwarkach, remarketing (RLSA – remarketing lists for search ads).
icon-2
Facebook Ads: promocja postów, promocja witryny (page post links – obrazy, karuzele, wideo), remarketing.
icon-3
Display&Video 360 (programmatic): reklamy bannerowe, wideo, audio.

Projekt w liczbach.

KPI Target Wyniki % realizacji targetu
Wyświetlenia reklam 37 864 980 61 854 872 207,11%
Kliknięcia reklam 170 791 193 492 113,29%
Image no. 1

Podobne projekty.

109.56%
realizacji targetu
430
godzin spędzonych na stronie z działań reklamowych

Oczekuj więcej
od agencji.

Porozmawiajmy
o Twoich celach biznesowych.

      This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

      Zobacz, dlaczego warto

      • Dzięki automatyzacji powtarzalnych procesów możemy oszczędzić czas i koszty klientów, a jednocześnie zapewnić wysoką jakość obsługi. Nasz brand jest zoptymalizowany pod kątem działań SEO, co pozwala na szybkie i efektywne przeprowadzenie audytów stron internetowych oraz wdrożenie optymalizacji.