109.56%
realizacji targetu
  • Klient

    Bajaj

  • Typ działań

    Kampania reklamowo-sprzedażowa

  • Rynek

    Polska

  • O kliencie.

    Bajaj jest trzecim co do wielkości producentem motocykli na świecie

  • Cele marketingowe.

    • Zbudowanie świadomości nowej na polskim rynku marki Bajaj oraz motocykla Dominar 400 wśród potencjalnych klientów.
    • Zapoznanie potencjalnych klientów z produktem (jazdy testowe). 
    • Podkreślenie wyróżników produktu na tle konkurencji.
    • Wsparcie sprzedaży w punktach dealerskich.
  • Nasze podejście.

    Liczba nowych motocykli, które rocznie są rejestrowane w Polsce jest nieduża – w 2017 r. było to jedynie 44 669 sztuk, z czego znaczna większość to pojazdy o pojemności poniżej 400cc. Osoby kupujące motocykle o pojemności równej lub większej niż 400cc znacznie częściej wybierają sprzęt używany. Z kolei te, które decydują się na zakup nowego – preferują popularne marki jak np. Yamaha czy Honda. W tej sytuacji – zachęcenie konsumentów do zakupu motocykli o pojemności 400cc nowej na polskim rynku marki Bajaj – było dużym wyzwaniem. Wiedzieliśmy jednak, że przy tak wysokiej jakości produktu, wystarczyło dotrzeć z nim do Klienta, a ten sam się obroni. Do dyspozycji mieliśmy globalne materiały reklamowe i strategię, które zaadoptowaliśmy do lokalnych potrzeb oraz pełną swobodę przy tworzeniu media planu.

    Postanowiliśmy skupić się na komunikacji największych zalet motocyklu Dominar 400 – czyli stosunku jakości do ceny. Koszt jego zakupu był porównywalny z używanymi motocyklami o podobnej pojemności, ale zaletami były posiadane system ABS, sprzęgło antyhoppingowe oraz gwarancja. W związku z tym, że pojemność 400cc nie jest uważana w Polsce za dużą, jako grupę docelową wybraliśmy osoby, dla których będzie to pierwszy motocykl oraz takie, które wcześniej posiadały sprzęt o mniejszej pojemności.

    Aby pokazać stosunek jakości do ceny do współpracy zaprosiliśmy blogerów m.in. CODA, którzy otrzymali motocykle do testów i opowiadali o swoich wrażeniach z jazdy. Chcieliśmy również, aby konsumenci mogli samodzielnie przekonać się o jakości Dominara 400. Wraz z klientem przygotowaliśmy więc dla nich jazdy testowe, do których mogli zapisać za pośrednictwem specjalnie przygotowanej przez nas strony internetowej. Komunikację dotyczącą nowego modelu oraz jazd testowych prowadziliśmy w największych serwisach poświęconych tematyce motocyklowej, gdzie głównym celem był wzrost świadomości marki, a także w portalach aukcyjnych i porównywarkach cenowych, by zachęcić konsumentów do kupienia nowego Dominara 400 zamiast używanego sprzętu.

    Dzięki osiągniętym wynikom klient powierzył nam prowadzenie działań komunikacyjnych dla innych motocykli ze swojej oferty.

Opinia Klienta

Wybrane kanały działań.

icon-1
Google Ads: reklamy tekstowe w wyszukiwarkach, remarketing (RLSA – remarketing lists for search ads).
icon-2
Facebook Ads: promocja postów, promocja witryny (Page post links – obrazy, karuzele, wideo), remarketing.
icon-3
Display&Video 360 (programmatic): reklamy bannerowe, wideo, audio.
icon-4
Inne: marketing automation.

Projekt w liczbach.

KPI Target Wyniki % realizacji targetu
Wyświetlenia reklam 32 606 71 35 701 353 109,56%
Zgłoszenia z formularza 1 284 osoby zapisane na jazdy testowe w ciągu dwóch tygodni
Image no. 1

Podobne projekty.

207.11%
wzrost wyświetleń reklam
430
godzin spędzonych na stronie z działań reklamowych

Oczekuj więcej
od agencji.

Porozmawiajmy
o Twoich celach biznesowych.

      This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

      Zobacz, dlaczego warto

      • Dzięki automatyzacji powtarzalnych procesów możemy oszczędzić czas i koszty klientów, a jednocześnie zapewnić wysoką jakość obsługi. Nasz brand jest zoptymalizowany pod kątem działań SEO, co pozwala na szybkie i efektywne przeprowadzenie audytów stron internetowych oraz wdrożenie optymalizacji.